Service

Wat verstaan wij onder servicegerichtheid?

Om onze missie te realiseren is naast klantvriendelijk handelen ook servicegerichtheid uitermate belangrijk. Daaronder verstaan wij:

Bereikbaarheid

Zoals aangegeven: U staat bij ons voorop! Wij meten de therapeutische elastische kousen op verschillende locaties aan, ook bij u thuis! De kosten van het huisbezoek zijn, binnen een straal van 3 kilometer van de aanmeetlocaties gratis voor mensen die niet meer mobiel zijn. Met uitzondering van parkeerkosten. Die worden per heel uur aan u doorberekend.
Voor het maken van een afspraak zijn wij op verschillende manieren bereikbaar: via de telefoon, email of deze website. Wanneer u contact met ons opneemt voor een (advies)gesprek, is het onze ambitie u zo snel mogelijk te ontmoeten.

Indien u niet op een afspraak verschijnt en verzuimt de afspraak tijdig (minimaal 24 uur van tevoren) af te zeggen, zijn wij helaas genoodzaakt kosten in rekening te brengen.

Snelle levertijden

Wanneer de benodigde therapeutische elastische kous binnen de gangbare maten past, kunnen wij de kousen direct uit voorraad leveren. Ook de levertijd van speciale maatwerkkousen is kort: wij streven naar een levertijd van vijf tot zeven werkdagen.

Vlotte financiële afhandeling
De kosten van de kousen declareren wij rechtstreeks bij uw zorgverzekeraar. Afhankelijk van uw zorgpakket, worden de kousen geheel vergoed. U hoeft alleen een verwijzing voor elastische kousen, met daarop uw medische indicatie, via uw (huis)arts te regelen. Wij doen de rest. (Het is wel verstandig rekening te houden met uw verplicht eigen risico. In 2018 valt in ieder geval de eerste € 385,- aan medische kosten uit het basispakket onder het eigen risico).

Klachten

Ondanks dat wij ons best doen u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Om uw klacht goed en snel in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u vriendelijk om uw klacht per e-mail of per post (Rozendaalselaan 34-11, 6881LD Velp) te sturen. Vermeld hierbij duidelijk uw naam, contactgegevens, geboortedatum en aard van de klacht. Wij streven ernaar uw klacht binnen 15 werkdagen na binnenkomst af te handelen. Indien u niet tevreden bent met de geboden oplossing, kunt u uw klacht indienen bij NVCZ, de Nederlandse Vereniging Compressiezorg (www.nvcz.nl).

Wanneer u na het inschakelen van uw klacht bij NVCZ nog niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u contact opnemen met de geschillencommissie van de SEMH. U kunt de geschillencommissie van de SEMH bereiken via: Secretariaat SEMH, Postbus 526, 2400 AM Alpen aan den Rijn. Tel: 0172-414814. www.semh.info

sluiten