Klachten

Ondanks dat wij ons best doen u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Om uw klacht goed en snel in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u vriendelijk om uw klacht per e-mail of per post (Rozendaalselaan 34-11, 6881LD Velp) te sturen. Vermeld hierbij duidelijk uw naam, contactgegevens, geboortedatum en aard van de klacht. U ontvangt binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging. Wij streven ernaar uw klacht binnen 15 werkdagen na binnenkomst af te handelen.

Indien u niet tevreden bent met de geboden oplossing, kunt u uw klacht indienen bij de klachten commissie erisietsmisgegaan.nl.  De klachtencommissie van erisietsmisgegaan.nl. is onpartijdig en deskundig en zal u bijstaan door bemiddeling. Het doel van de klachtencommissie is om een speelveld te creëren waar klager en beklaagde gelijk zijn. De klachtencommissie zal zich inzetten om door bemiddeling, hoor en wederhoor de vertrouwensrelatie tussen u en ons weer te herstellen. Daarbij zal ook gekeken worden of wij ons werk goed hebben gedaan.

Wilt u meer weten over de procedure dan kunt u dit lezen in het Klachtenregelement van erisietsmisgegaan.nl.

Klachten